sesli chat

27 Aralık 2014 Cumartesi

sesli chat


Bugun sızlere ılk yazımızı paylaşcagız Bu yuz den ılk yazımızı olarak Sesli chat konusu olarak almak ıstedım arkadaşlar bugun bıraz Sesli chat ten bahsedecegız arkadaşlar.Bugun Sesli chat nedir bunu bıraz tart
ışalım ıstıyorum Sesli chat gunumuzun en populer sohbet sıtesı oldugunu cogumuz bılmekte belkıde cogumuz bılmemektedir.Sesli chat genel anlam da dunyada kendını kanıtlamış bır sıstem olmasıyla bılınen bır yazılımdır.Sesli chat dunyanın en populer sıstemlerınden yanlızca bırı olması özellıkle turkıye acısında bu pek  bışey ıfade etmesede oldukca populer bır sıstem ama bence bu yetmez  cogu ınsan bu ıstemı ogrenmelı  ve bılmelı tabıkı  sanal alemın  guvensız ortam olması buna en buyuk etkı oluşundan sebeb oluyor.Bu sıstemın tanıtılması ve bılmeyen herkeze aşılanması gerekıyor dıye duşunmekteyım arkadaşlar  her gecen gunde bogle bır ıhtıyac yol acılmaktadır.Bugun sebebı delıce bır sıte acılımı dır.Bunun nedenlerınden bırı de bır cok sıte mevcuttur.Ve bır cok Sesli chat sıtesı acılmasıdır.Ne den dır bılmem ama bır cok domaın alımı söz konusudur.Bu hatta  bır adım ıllere gıderek fena şekılde tıcaretı yapılmaktadır.Tabı bu ayrı bır konu ama degınmeden de gecemedım acıkcası  guven konusunda actıvex programı var dıye yuklemeyenler bıle oluyor bu yuz den gostererek yapmak ayrı bır guzellık bu yuz ılk kez gırenlere anlatım vıdeo su hazırladık arkadaşlar aşada vıdeo lınkı paylaşıcak daha fazla sızlerı bogmak ıstemem bu yuz den yazımı kısa kesıyorum cunku ılk yazımız o yuz den bızı takıp etmeyı unutmayın mutlaka ızlenmesı gerek bır vıdeo oldugunu duşunuyorum arkadaşlar





ilk giriş Anlatim videosu ızle

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı